fredag 10 maj 2013

Hedersomnämnande

Willy är en grabb jag gillar. Inte för att vi alltid tycker likadant utanför att han är en kille som (a) tänker och (b) delar med sig av vad han kommer fram till. Det är många sådana vi behöver för att Sveriges bästa golfklubb ska bli ännu bättre. Om vi kan få den att bli snabbare är en annan femma...

Hur som helst så vill jag ge Willy en eloge för att han motionerade till vårmötet om det långsamma spelet och för att han lämnat en konstruktiv kommentar till mitt senaste inlägg (gnäll) om det lusiga speltempot. Mera sånt! Och från flera!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med Er båda, och mitt förslag är att all prisutdelning sker på höstmötet, då vet vi ju att pristagarna kommer, och det kan ju öka antalet besökare på mötet.
    //Yngve H

    SvaraRadera
  2. Själv tror jag mer på virtuella prisutdelningar. I stället för att försöka hålla kvar hundra eller fler personer så fotar man hnär TL/sponsor delar ut priserna och lägger ut dessa bilder och ett kort referat på köubbens hemsida.

    SvaraRadera