söndag 5 juni 2011

Vad är det frågan om?

I går skrev jag om den lottning jag och Lukas fått i årets upplaga av Plängpokalen där vi i första omgången mötte Hannah och Madde för att i nästa omgång ställas mot Linda och Cajsa. Inte nog med det för, som min spelpartner som studerat lottningen mer noggrannt än vad jag gjort, berättade för mig att om vi går vidare till omgång tre så är det en 50/50-chans att vi där får möta Sarah och Anneli.


OK, sådant kan ju hända, men så fick jag syn på lottningen av morgondagens flaggtävling. Allvarligt talat... Kan man få bli med i damkommittén?


10:401Herman JohnellRoslagens GKB-klass11,913,0Gul
10:401Sarah MaredRoslagens GKA-klass11,213,0Röd
10:401Alexandra MagnussonRoslagens GKA-klass4,76,0Röd
10:401Kerstin Blom BoströmRoslagens GKA-klass7,39,0Röd

2 kommentarer:

  1. Nej Herman, det går inte för sig..... :)
    Ha ha ha... Men lite kul var det!!!

    SvaraRadera
  2. Herman, känner du inte igen ett värvningsförsök ens när det hoppar upp och biter dig i näsan?

    SvaraRadera