onsdag 15 juni 2011

Partner sökes!


I dag använder jag bloggen för att lägga ut en kontaktannons. Det jag är intresserad av är ett tillfälligt förhållande. Närmare bestämt nu på söndag från ca kl 08.00 och några timmar framåt. Kort sagt så söker jag någon som vill spela tvåmannascramblen - Team Sportia - tillsammans med mig. Lukas har nämligen gjort klart att han inte tänker släpa runt på farsan den här gången.


Så, finns det någon som är i samma situation som jag, dvs vill spela tävlingen men inte har någon att göra det med, så hör av dig! Är ni flera som hör av er så kan jag ta på mig att förmedla kontakt så kanske vi får ihop flera lag?


Mitt nummer är 070-531 0003.


edit 17:36 - Ni kan sluta ringa nu! Sopperohjälpen ryckte in!


edit 2011-06-17 15:17 - Lukas ville att jag skulle förklara att det inte är pga mitt usla spel han dissat mig utan därför att han är upptagebn av seriespel i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar