fredag 3 juni 2011

Ännu en krögarlös klubb


Efter att jag skjutit bort mig i För Ros Skull och ätit krögarens Biff á la Lindström (perfekt!) åkte jag hem, duschade, bytte om och begav mig sedan till det senaste tillskottet i Golfrundan. Jag har alltid gillat Johannesberg (även om en del hål är... tveksamma) och de har alltid haft en bra golfkrog. Så icke denna dag! Ingen krögare fanns på plats och, enligt vad en medlem uppgav, så står klubben nu utan restauration. Trist!


Inte ens i kiosken hittade jag något ätbart (men det verkade som om det funnits tidigare under dagen. Av oklar anledning fanns det heller inget vatten ute på banan. 


Besök gärna Johannesberg för det är en trevlig bana. Skicket var helt OK och greenerna var visserligen litet tröga men de var hyfsat jämna. Stor vattenflaska och några mackor/frukt i bagen rekommenderas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar