måndag 13 juni 2011

Jag fick ett mail...

...från vår pro och han/de tycker uppenbarligen att jag (och inte bara jag) behöver litet professionell hjälp för att få ordning på spelet. Det är en god tanke. Kanske jag nappar? Fast den här gången så kommer jag, i så fall, inte att försöka få ordning på det långa spelet. Den sving (om man vill vara snäll och kalla den för det) jag har fungerar på det stora hela tillräckligt bra för att knuffa bollen från tee till green (eller åtminstone greenens närhet). Däremot så har Lukas uttryckt sig milt kritiskt om mitt sätt att slå wedgeslag.


Tusan vet om jag inte ska ringa och boka en närspelslektion? Och kanske rentav (för att riktigt få griller i huvudet) en lektion i puttning? OM jag gör det så lovar jag att lägga ut relevant konsumentinformation (dvs berätta hur det hela utföll och om jag tyckte att det var värt pengarna) här.


Så här ser mailet ut (Men det har ni säkert själva i era inkorgar):


Golfstore logoLeif Modin
Dags för en golflektion?
• Ge tränaren chansen att göra Dig ännu bättre på banan.
• Genom att boka en lektion har Du skapat ett ypperligt tillfälle att få den kunskap som krävs för att kunna träna på rätt saker på egen hand.
• Som elev kommer Du med en beställning till tränaren när lektionen börjar
• Tränaren ser sedan till att ge Dig det recept som uppfyller beställningen
Golfglädje
Vi ger dig möjligheterna, våga prova!
Boka i shopen eller ring 0176-237034

Välkommen önskar

Leif & Martin
Roslagens GK logo
Roslagens GK
Tel  0176-23 70 34    leif.modin@golfstorepro.com       www.golfstore.se
Vill du redigera din profil eller avanmäla dig från våra nyhetsbrev?  Avregistrera   Redigera

2 kommentarer:

  1. Leif och Martin är hur bra som helst på att lära dig närspel. Lycka till!
    mvh
    Herbert

    SvaraRadera
  2. Nu är lektionen bokad! På tisdag eftermiddag ska jag få hjälp att få ordning på mina wedgeslag.

    SvaraRadera