onsdag 29 juni 2011

En gratislektion

När jag känner att något är fel med min sving brukar jag sätta mig och titta på den här filmsnutten några gånger. Om det gör någon egentlig nytta vet jag inte men skada kan det knappast. Känns bra gör det hursomhelst och en sak är säker: Om jag kunde göra som Hogan gör på bilderna så skulle banrekordet vara i farozonen.


Jag har lagt ut länken i vintras på min retroblogg men eftersom jag har en känsla av att inte alla som läser den här bloggen är intresserade av gamla klubbor och spel med sådana så lägger jag ut den även här. Det är visserligen en gammal sving men fullt modern och fortfarande den bästa. Någonsin.


Titta och njut (och lär)! Själv tittar jag just nu extra noga på sekvensen (ca 1:38 in i filmen) där Hogan slår wedgar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar