tisdag 20 mars 2012

Internationell uppmärksamhet




Kartbilden ovan utvisar varifrån bloggens läsare kommer. Eller åtminstone de flesta av dem. Jag funderar ibland över den statistiken. Att de hundratals besöken från Down Under kommer från en medlem i Sveriges bästa golfklubb vet jag. Eller tror jag mig åtminstone veta. Likaså att det är medlemmar som generar grönfärgningen av Thailand liksom varför Portugal just nu blippar till på instrumentpanelen. Men hur kommer det sig att det verkar vara ett hysat stort intresse för vår klubb/min blogg i Ryssland? Den senaste veckan har bloggen också  haft läsare från Indien, Japan och Ukraina (för att bara ta några exempel). Tidigare har olika afrikanska stater dykt upp i statistiken.


Som sagt, ibland undrar man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar