söndag 18 mars 2012

3-3

Fler bilar på parkeringen än en vanlig fredageftermiddag i augusti...

Att jag är enkel, lättlurad och dum är vid det här laget ett etablerat faktum. Den här gången var det dock ingen meteorologitjänst som lurade mig utan jag gjorde det alldeles själv. Duggregn gjorde att jag valde bort cykeln (en riktig cykel har varken stänkskärmar, stöd eller pakethållare) när jag skulle ut till klubben men när jag väl var där så klarnade det snart nog upp... That´s life. Så nu är ställningen cykeln-bilen, 3-3 istället för de 4-2 det borde ha varit. Nå, sämre än fifty/fifty ska den kvoten inte bli och så här i mitten av mars är jag nöjd med siffrorna. Både 6:an och 3:orna.




Ute på Sveriges bästa golfklubbs niohålsbana (öppen med "sommargreener"!) var det full aktivitet och att järngänget är i Portugal märktes inte. Damerna som var före mig släppte förbi mig (tack!) och efter några hål så var jag i kapp Peter och Ulla.  Vi spelade de sista hålen tillsammans.


Damerna - Gunilla och Monica - som släppte förbi mig

Ullas pre-shot routine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar