lördag 17 mars 2012

Den här gången gick det bättre!

Senast jag spelade Vintertouren när jag hade jour gick det inte så bra. Telefonen ringde när min första boll var i luften och när den hade landat var jag redan på väg till arresten i Täby... Därför var mina förväntningar inte så stora när jag idag skulle upprepa försöket men min lilla Samsung var knäpptyst så jag kom runt alla nio hålen! Om mitt spel tänker jag inte skriva något.






Annars var allt som vanligt. Olika deltagare förberedde sig på olika sätt. Örjan hade köpt upp sig på nya Foot-Joys. Kjelle var glad och Ann höll ordning. 


Stefan var jättemallig över sitt utslag på sjuan så jag nändes inte tala om för honom att det var Pers boll från ettan han spelade på. Man är väl juste...


Greenerna var helt OK för att vara i mitten av mars men att man på några hål tvangs spela in över snövallar förtog litet av sommarkänslan.


Nå, det var alltså lika kul och trevligt som alltid men nu är det inte många omgångar kvar. säsongen lider obönhörligen mot sitt slut. Snart är det dags för avslutning och Shoot-out och då glider väl kingen in... Igen. Det är i alla fall mitt tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar