lördag 2 april 2011

En kommentar

Herbert skrev:


En sak är jag säkert på, någon facebook revolution kommer denna blogg aldrig att sätta igång. Inlägget den första april uppmanade medlemmarna att komma ut till klubben och vara med att bekämpa terroristernas (vildsvinen) framfart genom att gräva fram elstängslet rund banan. Inte en enda själ kom och ville vara med. Jag hade själv tänkt att ta en långpromenad eller snöskottning ute på golfbanan.
Nu funderar jag varför ingen följde bloggarens uppmaning. Tre orsaker kan vara relevanta.
Ingen, förutom jag, läser bloggen.
Det kanske var ett aprilskämd.
Ingen hade lust att offra några timmar för "Sveriges bästa golfklubb"



Det är famimig alldeles bedrövligt! Inte att bloggen har få läsare (fast det vore ju himla käckt om Sveriges bästa golfklubb kunde kosta på sig att lägga ut en länk till bloggen på sin hemsida) utan att Herbert blev ensam. En sak kan jag lova: Om du kommer i morgon också så blir du inte ensam och jag kommer att ha en termos kaffe och smörgåsar med mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar