torsdag 28 juli 2011

Minskande intresse?



Börjar folk tröttna på bloggen? Eller är det bara ett hack i kurvan? Möjligen är bloggen inte lika engagerande för närvarande som den (förhoppningsvis) varit tidigare, något som vore rimligt då mitt eget intresse för golf de senaste veckorna varit tämligen förstrött. I helgen räknar jag med att det inte blir någon golf överhuvudtaget för min del och förmodligen inget bloggande heller. Däremot så ska jag snart iväg på det där friskisköret och idag ska det visst bli en sk spellektion. Kom uppvärmd, sa Martin. Klockan tio på morgonen? Seriöst?!

2 kommentarer:

  1. Man ser ju förstås inte exakta datum i grafen, men tror du inte att dippen i bloggens besöksfrekvens har samma orsak som att banor i Stockholm rear greenfee i juli?

    ==Coleburn==

    SvaraRadera
  2. Naj, det tror jag inte. Sveriges bästa golfklubb ligger visserligen rätt nära Stockholm men utgör ändå 08-ornas sommarland. Här är det fullbokat hela juli.

    SvaraRadera