tisdag 10 februari 2015

Snart, Martin, snart...

Nu är det mindre än en vecka kvar innan jag och några till medlemmar i Sveriges Bästa Golfklubb ska få en swinggenomgång med Sveriges Bäste Assisterande Pro. Därför kör jag just nu intensivt för att hitta den swing som för min del ska ses över. Det gäller ju att få ordning på alla swingfel så att de verkligen sitter när stackars Martin ska försöka få någon ordning på eländet. Efter ett antal pass på Golfp... Ullna Indoor Golf börjar jag känna igen mig. Vissa olater som jag nästan glömt under de två år jag i stort sett låtit klubborna vila börjar komma tillbaka och tills på måndag ska de nog sitta ordentligt i muskelminnet. Det blir nog ett pass i dag också. Så var inte orolig, Martin. Snart får du något saftigt att bita i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar