tisdag 24 februari 2015

Ett scoop?!

I ett tidigare inlägg konstaterade jag att jag tydligen missat diskussionen om ändringen av hur Gamla banan ska spelas eftersom jag skolkade från höstmötet. Av informationen från klubbchefen framgår emellertid att det inte var ett årsmötes- utan ett styrelsebeslut och när jag läste igenom årsmötesprotokollet kan jag inte se att frågan ens var på tal då. Inte heller kan jag av banutvecklingsplanen utläsa att en sådan förändring planerades. Så nu kan jag sluta förebrå mig själv och istället konstatera att jag tydligen kom med ett sk scoop.

Jag har en del frågor och synpunkter i ämnet men dessa ska jag tydligen inte torgföra här utan, åtminstone i första hand, ta direkt med ordföranden eller klubbchefen? Hmmm...

1 kommentar:

  1. Instämmer till fullo med kommentaren: Hmmmm....
    Willy

    SvaraRadera