måndag 16 februari 2015

Finns det en sämre vagnbod i landet?

Jag har i tidigare inlägg berättat hur jag blev tvungen att köpa ny bag och mögelsanera den övriga utrustningen efter att ha lämnat grejorna i mitt hyrda skåp på klubben förra vintern. I går besökte jag min andra hemmaklubb, Ålands GK, för att hämta hem den bag jag förvarar där och ge klubborna en kärleksfull översyn inför säsongens äventyr. Vilken skillnad! Oeldat visserligen men torrt, ljust och väl ventilerat. Inga som helst problem att förvara sina grejor där året om (något de flesta skåpinnehavarna verkar göra).

Nog borde Sveriges Bästa Golfklubb kunna erbjuda sina medlemmar bättre förvaringsutrymmen för utrustning än det eländiga skjul med stampat jordgolv vi har nu? Det är ju skämmigt, tammef*n! Definitivt inte Sveriges Bästa vagnbod men kanske en kandidat till sämstalistan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar