måndag 7 maj 2012

Säsongspremiär


Jag vet inte hur ni gör men själv brukar jag räkna den första gången jag spelar på 18-hålsbanan som min säsongspremiär (och det oavsett om jag varit ute på 9-hålaren hela vintern/våren liksom oavsett eventuella ronder söderöver). Så idag var det säsongspremiär och j*drans vad mycket premiär det var. Mera nytt på banan har väl inte setts sedan den byggdes?!


Nu var jag bara ute för att få litet frisk luft innan det var dags att sätta sig i TV-soffan och se Tre Kronor krossa danskarna men snart blir det mycket att plåta. Nu nöjer jag med en detalj; De nya kopparna för avbrutna peggar som samtidigt utgör teemarkeringar. Kanon! Särskilt för mig som mest spelar med gamla klubbor. Jag kommer aldrig mer att behöva köpa eller ens ta med mig peggar till banan! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar