torsdag 24 maj 2012

Kanske Onsdax?


Igår tror jag att jag spelade Onsdax. Fast eftersom jag fick väldigt bråttom för att hinna med Tony, Peter och Tommy han jag inte registrera mig på terminalen innan vi gick ut. Så förmodligen har jag inte spelat Onsdax. Det är kanske lika bra, för scoren gjorde ingen människa glad. I vart fall inte mig.


Annars så var det en helt underbar kväll. Åtminstone tills vi var på de sista fem hålen. Då hjälpte inte ens myggmedel (och gissa vem som spelade i shorts...). En kall öl inne i det myggfria klubbhuset och sedan hemgång efter tretton spelade hade, så här i efterhand, varit ett mycket bättre alternativ än det lidande vi utsatte oss för. Åtminstone är det min uppfattning.


Spela gärna Onsdax! Själv avstår jag nog. Gillar varken slagtävling eller mygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar