tisdag 2 augusti 2011

En trend?


Mitt cyklande till och från klubben har börjat sätta sina spår, inte minst på mig själv. Det går också betydligt lättare att trampa och jag har upptäckt att det är en perfekt lunchrast att trampa ut till klubben, äta en dagens eller en sallad, snacka litet med dem som råkar vara där och sedan trampa tillbaka till kontoret. Dessutom så tycker jag mig se fler och fler cyklar ute på klubben. Exemplaret på bilden ovan tillhör vår pro, Leif Modin.


För övrigt är det en perfekt start på dagen att cykla runt Gillfjärden (och gärna ta sig ett morgondopp) innan man går loss på frukostmackan och en perfekt avslutning på dagen att trampa ut med en lätt bärbag och gå några hål eller bara slå litet.


Dessvärre gav bärselen på den bag jag funnit vara bäst att cykla med upp under kvällens runda så nu blir det till att antingen försöka laga den eller att hitta en annan bag som fungerar lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar