fredag 12 augusti 2011

Min del av banan

























Jag har (efter långa och ingående studier) kommit fram till att ruffen är mycket vackrare och mer intressant än de finklippta delarna av spelfältet.


Så som jag - de få gånger jag varit ute sedan Trekampen - spelat har jag fått se mer av ruffen än vad jag är van vid och det har oftast varit hur trevligt som helst och, som sagt, bra mycket mer utmanande än fairwaylägen. Litet trassel gör tillvaron intressant.



























Så bli inte ledsna eller arga om era bollar hamnar i något som ser ut som på bilderna i det här inlägget. För det första är det ni själva som slagit dem dit och för det andra så kanske ni får se något vackert, bara ni har öppna ögon. Och sinnen. Golf är bara en lek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar