torsdag 4 augusti 2011

KM Mixed

Peter har en längre tid tjatat på mig att jag ska skriva om KM Mixed (som spelas den 13 augusti) men han har (trots avsevärt tjat från min sida) inte lämnat mig någon relevant information. Oavsett det så tycker jag att alla som kan (dvs de som kan spela golf och har någon spelpartner av motsatt kön) ska ställa upp. Efteråt blir det tydligen kräftskina fast det är (möjligen) frivilligt. Möjligen så kan även de som inte spelat få vara med på kräftskivan (men även det är en smula oklart).


Evy föreslog att man skulle sätta upp någon form av lista så att de som inte har någon partner (och man behöver inte gifta sig eller så utan bara spela en tävling och, om man så vill, delta i en kräftskiva) kan hitta någon av det motsatta könet att... ja, ni förstår säkert själva. Det tycker jag var en bra idé och om ingen annan gör något av den så kan ju ni "lonely hearts" kommentera det här inlägget så kanske ni får napp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar