fredag 9 december 2011

Spela Julklappen i morgon!


OK, vädret var kanske inte så inbjudande men det var i alla fall uppehåll en stund så vid lunchtid smet jag från kontoret för att kolla hur banan och svingen var och resultatet var väl sådär. Och sådär. Hur som  helst så känner jag att jag gjort vad jag kan göra för att ha en chans att placera mig i morgondagens tävling. Den, får man väl nästan säga, klassiska Julklappen.




Jag hoppas att TL bestämmer att vi ska spela mot vinterflaggorna för vid dem gick det i alla fall att stanna bollen. Dessutom rekommenderar jag riktiga spikar under skorna, i vart fall om man inte vill åka på ändan nerför backen från tvåans gula tee. Ledsen, det var inte möjligt att fotografera just det men ni får tro mig på mitt ord...


Leif Modin själv med själva Julklappen, dvs det extremt blanka vandringspriset
När jag sprungit runt en avkortad (det var inte uppehåll särskilt länge) inspelsrunda sökte jag skydd i klubbhuset där sponsorn själv - Leif Modin - höll på att ordna i shopen. Shopen kommer, för övrigt, att vara öppen lördag och söndag kl 11.00-14.00 den här helgen och nästa helg.




I morgon funkar det förhoppningsvis med vita bollar men annars så har LeMo laddat upp med en rejäl laddning färgglada sk floridabollar. Men nu får han inte mer gratisreklam.

1 kommentar: