torsdag 24 mars 2011

En hjälpsam grabb från Nedre Soppero...





...som läst om hit-och-ditandet med söndagens medlemsträning (och som förmodligen tyckte att det verkade en smula vekligt och jolmigt att hållas inomhus nu när man inte ens behöver ha skoteroverall) hade lämnat ett meddelande på mitt mobilsvar med tips om en öppen range. Tack! Jag testade den i går (i snålblåsten) och visst var den då (delvis) öppen men även om de skottar fram alla sina utslagsmattor misstänker jag att kapaciteten kan vara för liten. Det lär ju inte bara vara vi utan också en hoper stockholmare som letar sig dit.


Jag och Leif hade tänkt Brollstas range som ett alternativ innan vår egen kan öppna men de har inga planer på att öppna till helgen. Hur som helst så sitter vi fast med vår bokning på Golfpunkten så det vore himla klämmigt om alla kom. Kanske rekorddeltagande nu när det (jag korsar fingrarna) blir sista gången?


Den korta versionen: Medlemsträning på Golfpunkten söndag kl 15.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar