onsdag 25 september 2013

Textreklam

Det kan aldrig vara fel att smöra litet för klubbens pro så här ger jag LeMo litet gratis reklam. Det skäms jag inte för.

Skyltar är jag, som belant, ingen vän av. Nästan alla skyltar är fula och de allra flesta är onödiga. Är skyltarna fler än två harmonierar de sällan med varandra. Det är bara alltför lätt att sätta upp en skylt och tycka att man åstadkommit något. När jag i söndags klev av tolvans green noterade jag att det fanns inte mindre än tre skyltar där som visade vart jag skulla gå och vilken väg jag inte fick ta (om jag, vilket jag naturligtvis inte gjorde, använde vagn). Det var (minst) två skyltar för många.

Skylten här intill gillar jag dock. Rea i shopen! Rea på rean, dessutom. Nu är det slagläge för den som behöver nya grejor.

Egentligen är det synd att jag har så bra (och många...) klubbor för annars hade jag kunnat fynda ett set smidda Nike för under 4.000 kr. Och det var det dyraste setet...

Det finns gott om drivers och metralwoods att komplettera med. Annars fastnade jag mest för den läckra callawayhybrid som står i bagen med sk demoklubbor. Det kliade onekligen i fingrarna och plastkortet satt rätt löst ett tag...


1 kommentar:

  1. Att få lite hjälp på traven är ju aldrig fel, men jag håller med Dig att vissa skyltar ger mer än de lovar.

    MVH//Yngve

    SvaraRadera