onsdag 1 augusti 2012

Idag?



36.165 stod räkneverket för min retrogolfblogg på alldeles nyss när jag kollade. Räkneverket för den här bloggen stod samtidigt på 36.142. Kanske hinner den idag ikapp och förbi? Jag tror det, för trots att jag mer eller mindre tagit semester från såväl golfandet som bloggandet så är det en trogen (och inte helt liten) skara som regelbundet läser bloggen.




Om jag räknar rätt så har jag de senaste veckorna spelat exakt 16 hål, samtliga i samband med de höghandicaprundor (på torsdagkvällarna) jag tydligen är ansvarig för. I morgon kör vi igen! Och kanske jag tar mig ut till klubben i kväll för att testa mina hickoryklubbor. Boken om Bobby Jones som jag just håller på att läsa inspirerar till det.


Hmmm... Mina grå plusfours är rena, jag har ett par välputsade golfskor med lädersula men har jag någon ren och struken vit skjorta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar