onsdag 5 oktober 2011

Massage med lyckligt slut


I fredags hade jag bråttom någonstans (och var väl redan mera där än här) och när jag skulle backa ut så, ja... det gick åt h*lvete. Det var bara att rita en lapp och sätta under vindrutetorkaren på den påbackade bilen och att gå in i klubbhuset och tigga litet tejp av Jessica i repan så att jag kunde lappa ihop mitt eget åkdon.


Förargligt, särskilt som min egen bil fick en ful buckla. Så, i går kväll, träffade jag Leif ute på klubben och vi kom jättebra överens. Han tittade på min bil och ringde sedan och sa att, jo, det där kunde han nog fixa bara jag skaffade en ny baklykta. Jag hade alltså lyckats backa på en pensionerad (och genomhygglig) bilplåtslagares fordon...


Sådant händer bara på Sveriges bästa golfklubb! (Men, allvarligt talat, är det inte dags att "någon" gör något åt parkeringen?)

1 kommentar:

  1. Dags att skruva på en vit käpp i varje hörn på din bil;)

    SvaraRadera