torsdag 30 april 2015

Osynligt


Kritik får man ibland. Vissa oftare än andra. Kritik kan vara bra eller dålig men att man får den är bra. Ibland får jag höra att jag gnäller. Det betraktar jag som gnäll vilket ju, strängt taget, borde innebära att den som kommer med sådan kritik är expert på ämnet. Ofta är den kritik jag får uppskattande. Tex för bilden här ovan. Då ler jag invärtes. Visst är det en OK bild men det är bara jag som vet hur bra. För det bästa på bilden syns inte. Det kanske gör den dålig? Hmmm... Nå, det ni inte kan se på bilden är nedslagsmärket en och en halv meter kort om flaggan och bollen som ligger en knapp meter bakom hålet.

2 kommentarer:

  1. En meter låter kryddat Herminator, 4 fot skulle man ju kanske köpa... hehe

    Mvh Legenden

    SvaraRadera
  2. Det är bara när jag berättar mina fiskehistorier som jag överdriver längden.

    SvaraRadera